Forum Vom Falorie forum index Forum Vom Falorie
Vom Falorie: Duitse Herder Trainingscentrum en Gebruikshondenkennel

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

pup 8 weken

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Forum Vom Falorie forum index -> Van pup tot puber
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
FRED

BerichtGeplaatst: do jun 30, 2011 7:02 am    Onderwerp: pup 8 weken Reageer met quote

Misschien weet iemand hoeveel tijd een pupje van 8 weken nodig heeft om zijn nieuwe thuis gewoon te worden(zal in huis opgevoed woeden)heeft ook buiten kennel.
Kan iemand me een tip aanbrengen om een afschrik middel te maken of kopen,mij is gezegd als men iets naast de pup laat vallen dat veel lawaai maakt, wanneer hij betrapt word op zijn eerste aanvallen op meubelen of zaken die we van bij de eerste keer niet mogen toelaten, dat hij daar niet meer heen gaat, iedere tip is welkom.
Ik zou graag RC 30 willen voeden heeft iemand hier er ervaring mee,of een goed alternatief.
Heb met mijn vorige DH veel fouten gemaakt bij de voeding en opvoeding die ik nu wil vermijden.

Groeten Fred
Wink
hildevdburg

BerichtGeplaatst: do jun 30, 2011 6:58 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Het is nodig om af en toe even boos te worden op je hond, dat kun je niet vermijden. Maar de leukste manier van je hond trainen is positief gedrag belonen en geduld. Blijft hij echt vervelend doen met iets, werkt bij mijn hond de plantenspuit het best. Gewoon 1 straaltje spuiten, geen woorden er aan vuil maken en gewoon doorgaan waar je mee bezig bent. Die van mij heeft het dan altijd zo door.
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Bekijk de homepage MSN Messenger
FRED

BerichtGeplaatst: do jun 30, 2011 8:10 pm    Onderwerp: Reageer met quote

bedankt, de planten spuit is zeker het proberen waard.

Fred Wink
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Forum Vom Falorie forum index -> Van pup tot puber Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: